22.11.2011

10 dni

Kuchnia, którą zamawiamy jutro, nabiera coraz to wiecej nie tyle co kształtów ale urządzeń. Pralkę i lodówkę zamówiliśy w zeszłym tygodniu, a piekarnik odbieramy w przyszłym. Dodaje, iż lodówkę i pralkę wybrał Pan Mąż, ja mogłam zdecydować, czy pralka ma mieć światełko czy nie
Wiemy jaki chcemy materac, choć nie wiemy jakie łóżko. 
Zdecydowaliśmy się na kolor w sypialni (twilight- bardzo podoba mi się ta nazwa ;] - pierwsze zdj. na dole), a w pokoju dziennym poczekamy z malowaniem najpierw na sofę.
Łazienka dostanie powiew 'rzymskiego poranka' jeżeli Teściom zostało troche tej farby, a półeczki nie mogą doczekać się już nowego miejsca.
Przedpokój cieszy się na białą komódkę (jeszcze ze studenckich czasów) i białe lustro.
Dotarło do mnie, iż lampom nie poświęcałam żadnej uwagi!!!
A balkon? Czeka na pierwszy śnieg.

A my? Na co czekamy?
Ja chyba na kartonowy bałagan i na to, móc po tylu miesiącach czekania i życia na kartonach, mieć wszystko już na jedym miejscu- i urządzać na nowo.
A Pan Mąż- chyba bycie w końcu na swoim.... dość mieszkania na teściowych włościach...


 

Inspiracje ze strony: http://www.schoener-wohnen.de

6 Kommentare:

  1. Te zdjęcia-inspiracje są świetne.
    Na pewno fajne uczucie - ten cały proces urządzania a później pierwsza poranna kawa/herbata/mleko na swoim:)
    To wszystko o czym piszesz jeszcze przed nami.
    Mój E. już teraz mówi, że wtrącać się w moje wybory nie będzie jeśli pozwolę mu urządzić jego pokój/biuro tak jak będzie chciał :)

    AntwortenLöschen
  2. Powodzenia w takim razie:) Samych przeprowadzek nie lubię, ale to uczucie, kiedy wszystko jest już na swoim miejscu uwielbiam:) A jeśli chodzi o urządzanie to role mamy podzielone ja dbam o wygląd, detale a M. zajmuje się technicznymi rzeczami.:)Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  3. - Agnieszko, jakbym slyszala swojego (tylko, ze u niego to kuchnia a nie biuro) - chociaz musze przyznac, ze bardzo bym chciala, zeby on 'widzial' te moje kolory na scianie (ktorych jeszcze nie ma) i mogl mi pomoc w wyborze ;) Choc on bardzo sie stara ;)

    AntwortenLöschen
  4. - Mimi, dziekuje. Jednak sama przeprowadzke odpycham jak najdalej sie da :) Wierze, ze kartony same (jak w filmie) znajda sie w nowym mieszkaniu ;)

    AntwortenLöschen
  5. ok es uebersetzt mir dass ihr euch im flur auf eine weisse mini-brust freut... bitte was????

    AntwortenLöschen
  6. Der Flur freut sich auf eine Kommode und Spiegel...nix Brust und so ;)

    AntwortenLöschen