07.02.2012

z cyklu: po co Ci to było

Dzisiejszy post miał być zdecydowanie o czymś całkowicie innym, jednak z racji tego, że poszukuje nowego kremu do twarzy kolejny dzień spędziłam na poszukiwaniu wskazówek w necie.
Mogę powiedzieć jedno: never ever!
Poszłam nawet o jeden krok dalej i oglądnełam filmiki na you tube- gdybym wiedziała, że mnie bardziej zirytują niż pomogą, a te dziewczyny mają całą drogerie w domu i wyglądają przy tym rewelacyjnie....chyba pozostałabym przy oglądaniu serialu Friends.
No cóż- tu jeden filmikowy przykład...



Ps. Propozycji na krem do twarzy nadal nie uzyskałam...

5 Kommentare:

  1. Krem? Do twarzy? I to dobry? Hmm..."naturell" (jakby to powiedzieli Francuzi)...czyli kremy domowej roboty ;P

    p.s.
    Niesetny nie znam żadnych przepisów jak i z czego je zrobić...

    AntwortenLöschen
  2. O tak, tez jestem za naturalnymi. Jak mam czas, zeby mi sie wchlonal to smaruje sie jedynie oliwa kokosowa extra virgin.
    A znalazlam ostatnio kremy, ktore mi sie podobaja: o tutaj http://gaiacreams-pl.blogspot.com/
    Na pewno jak bede w EU to sobie cos od nich kupie i wyprobuje bo od dawna mam ochote na takie "hand-made" kremy z naturalnych skladnikow.

    AntwortenLöschen
  3. Dzieki dziewczyny - widze, ze jestesmy tego samego zdania :)
    Od dluzszego czasu mysle juz o kremach naturalnych, jednak chcialam najpierw skonczyc te produkty, ktore mam.
    Mialam pare probek, kupilam nawet ostatnio naturalne kuleczki rozswietlajace - jednak wybor kremu mimo wszystko nie jest latwy, tym bardziej, ze mam skore 'mieszana'.
    Agnieszko dzieki za linka, moze akurat cos znajde.
    Pozdrawiam Was cieplutko :)

    AntwortenLöschen
  4. la Roche Posay i Vichy uwazam jak na razie za najlepsze produkty.Dzialaja jak pisze na opakowaniu, sa bezapachowe oraz nie uczulaja..;) Jedynie cenowe !!:(

    Jak ogladalam to Vido to sie przestraszylam ze jestem w tyle i ze nie mam pokecja o czym ona mowi.Poniewaz moja kospeyczka skalda sie ze kremu do ciala, do twarzy, tuszu do rzesow podklady i paru innych podstawowych rzeczy.Nic poza tym.Zycia bym nie miala gdybym byla taka "Paniusia" meza tez pewno bym nie miala.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja z Vichy nigdy zadowolona nie bylam, uwazam ze jest jedna z tych firm ktore sa przereklamowane. La Roche Posay nie uzywalam- wiec nic powiedziec nie moge.
      Uwazam, ze w naszych czasach, w 21-wieku wszelkie kosmetyki nie powinny byc testowane na zwierzatkach...a w tych firmach niestety sa :(
      Wiec probuje wybierac takie firmy, które nie testuja.

      Löschen