09.10.2016

czwarty i kropka

Spontaniczne śniadanie na plaży było strzałem w dziesiątkę i wywróżyło naprawdę fajny dzień. Przedostatni, niestety.
Ta prawie pustka na plaży i dni pełne słońca. Najedliśmy się ryb, gofrów i pozwiedzaliśmy okolice. 
A widok przeszczęśliwego dziecka na plaży zapewne na długo zostanie tematem rozmów przed snem.
Rozczula mnie fakt, że udał się nam taki pobyt, jakby nie patrzeć, na końcówce września!
Przydało by się jeszcze parę dni, teraz kiedy odpuściłam, ale jest takie niemieckie przysłowie, które mówi, że "trzeba skończyć kiedy jest najfajniej."
Więc jedziemy dalej.

Tydzień później jesień zawitała w pełni. 
Po spokojnym morzu i pięknym weselu znajomych, październik zaczął się burzliwie. Irytuje mnie strasznie, kiedy nie jestem Panią sytuacji - nie lubię siebie w takim wydaniu.  Zatem powrót do domu był więcej niż koniecznością.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen