01.03.2012

"Bezpieczna przystań"

Ostatnią książkę Nicholas'a Sparks'a 'List w butelce' czytalam jeszcze jako nastolatka. 
W międzyczasie pochłaniałam aranżacje filmowe jego książek -  np. wzruszająca opowieść pt. 'Jesienna miłość' z przepiękną piosenką Mandy Moore albo nie mniej piękny film pt. 'I wciąż ją kocham' z cudowną Amandą Seyfried i Channing Tatum.

Zatem moją drugą jego książą została przypadkowo 'Bezpieczna przystań'. Trzymała mnie w napięciu aż do ostatniej strony. Gorąco polecam!
Nie wiem czemu mnie to zdziwiło, że moje pierwsze podejrzenia o tajemniczej Jo się na końcu potwierdziły- (Panie Mężu, miałam rację! :) Chciałoby się czytać i czytać, śledzić jak losy bohaterów potoczą się dalej.

Szukając okładki znalazłam też plakat filmu- bo jakby inaczej, historie o Katie & Alex'ie będzie można podziwiać również na ekranie! 

 

2 Kommentare:

  1. Sie und er in einem Film??? oh wie herrlich :)

    AntwortenLöschen
  2. Das Buch ist auch top! :)
    Der Film kommt dieses/nächstes Jahr in die Kinos...

    AntwortenLöschen