20.11.2017

L.Riley #3

Moja jesień otulona jest słowami Riley. Dawno nie czytałam takich powieści. Jestem wdzięczna, że któregoś dnia wczesnej jesieni, dostałam od sąsiadki pierwszą część tej niezwykłej sagi.
Jaka ja byłam wtedy sceptyczna!
A teraz nie wyobrażam sobie, żeby tych doznań, które miałam podczas czytania, brakowało. Podsuwam pozycje każdemu, którego spotkam po drodze, bo naprawdę warto. 
Te opowieści pozostawiają po sobie ślady - samo to, że chce się je przeczytać ponownie, mówi samo za siebie. Twórczość Riley, to mieszanka Jojo Moyes i Kate Morton- charakterystyczna bohaterka w centrum, na tle rodzinno-historycznej opowieści. 

Jeszcze nie wiem, która z sióstr jest mi bliższa - cztery książki na szczęście przede mną.
Na pewno jest to świetny materiał na ekranizację!

Trzecia część zabiera nas w piękne tereny Lake District i dawnego Londynu. 
Nie mogło być lepiej.


2 Kommentare: