07.05.2012

tiramisu

Nie liczę kalorii i chyba też nie zacznę- nigdy nie będę 'szczupłą wysoką blondynką' ponieważ po prostu lubię przeróżne smakołyki tego świata i nie odmówiłabym sobie takich przyjemności. Aczkolwiek mimo (i dla-) tego, staram się uważać na to co jemy, gotować zdrowo i rozsądnie.

Do owych przyjemności zaliczam Tiramisiu. 
Uwielbiam je od lat, łudziłam się, że przygotowanie tego jest strasznie skomplikowane, a we Wielkanoc przekonałam się w jakim żyłam błędzie.
W Tiramisu kryje się dla mnie coś więcej niż tylko deser; poszukuję czegoś co będzie moją 'specialnoącią', coś co będzie wszystkim smakować i zrobi małą furorę. Coś, co po prostu będzie się (kulinarnie) kojarzyło z moją osobą i nie tylko. 

I chyba mi się udało- smakowało rewelacyjnie...


Macie też takie 'swoje' ulubione dania lub desery?! :)

2 Kommentare:

  1. Kochana, to jest deser mojego E. Jak tylko wspomne cos o jakims ciescie, ze moze cos upieke to on wola "tiramisu" :) I nici z pieczenia:) Tez bardzo lubie, ale czasem chcialabym zrobic cos innego:)
    A z jedzeniem tez mi bardzo po drodze i nie odmawiam sobie, jak mam na cos ochote. Ale wlasnie dlatego jem z umiarem. Wczoraj zamiast kolacji byly lody czekoladowe z karmelem i pistacjami:)
    Sciskam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bo my z E. po prostu wiemy co jest najlepsze ;) hihihi
      Usciski!

      Löschen